Cennik i czas wysyłki

Forma dostawyCenaDarmowa DostawaCzas wysyłkiUwagi
Kurier DPD – płatność z góry17 złDla zamówień od 199 zł oferujemy Darmową Dostawę1-2 dni robocze
Kurier FEDEX – płatność z góry17 złDla zamówień od 199 zł oferujemy Darmową Dostawę1-2 dni robocze
Kurier Pocztex, – płatność z góry18 złDla zamówień od 199 zł oferujemy Darmową Dostawę1-2 dni robocze
Kurier Inpost, – płatność z góry15 złDla zamówień od 199 zł oferujemy Darmową Dostawę1-2 dni robocze
Kurier Inpost – za pobraniem19 złBrak1-2 dni robocze
Kurier DPD – za pobraniem19 złBrak1-2 dni robocze
Paczkomaty InPost – płatność z góry12 złDla zamówień od 199 zł oferujemy Darmową Dostawę1-2 dni roboczeMaksymalna waga i wymiary: 25kg i wymiary 41 x 38 x 64 cm
Paczkomaty InPost – za pobraniem16 złBrak1-2 dni robocze

PŁATNOŚĆ I KOSZT DOSTAWY

Płatność za zamówiony produkt może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Paynow lub tradycyjnego przelewu bankowego.

Dane dla tradycyjnego przelewu to:

Semidea Sp. z o.o.

ul. Jasna 6b, 05-123 Olszewnica Stara

mBank: 56 1140 2004 0000 3802 8079 9122

W tytule przelewu proszę o umieszczenie numeru zamówienia.

W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie 3 dni od daty jego złożenia zamówienie zostanie anulowane.

Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez klienta spośród opcji udostępnianych przez Sprzedawcę, które mogą być różne dla różnych kategorii produktów. Dla wybranych produktów określona może być tylko jedna możliwa forma dostawy.

Koszt dostawy ponosi Klient. Koszt ten obliczany jest na podstawie cen dostawy wskazanych produktów i doliczany jest do kwoty zamówienia.

DOSTAWA PRODUKTU

Zamówiony produkt jest dostarczany na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.

Sklep, w przypadku co najmniej dwukrotnego nieodebrania zamówienia przez Klienta, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia go na wskazany w zamówieniu adres albo w przypadku co najmniej dwukrotnego nieodebrania zamówienia przez Klienta przesłanego przesyłką kurierską podejmie próbę kontaktu telefonicznego na numer wskazany przez Klienta w celu rozwiązania problemu z dostarczeniem przedmiotu zamówienia.

W przypadku dalszego braku porozumienia Sklep staje się uprawniony do anulowania zamówienia. W takim przypadku Sklep, jeżeli Klient opłacił zamówienie, zwróci wpłaconą przez Klienta należność, pomniejszoną o koszty poniesione przez Sklep w związku z nieskutecznymi dostawami. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Klientem na podany przez Klienta numer telefonu w przypadku wątpliwości lub ewentualnych nagłych braków w asortymencie.

W przypadku braku produktu w magazynie bądź wyczerpania zapasów danego produktu, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie przez Biuro Obsługi Klienta Sklepu. W zaistniałej sytuacji Klientowi zostanie zaproponowane; anulowanie całości zamówienia ( w przypadku tej opcji Klient będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia), anulowanie zamówienia w części, w której realizacja jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Sklep będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie).